Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Овчаренко Н. А. 
Напрями модернізації професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. А. Овчаренко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 154-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_18
Висвітлено напрями модернізації професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті світових тенденцій освіти. На основі аналізу, надано класифікацію наукових досліджень у сфері музичного мистецтва. Визначено необхідність поєднання світового освітнього досвіду та національних надбань у професійній підготовці майбутніх педагогів музичного мистецтва. Вивчено напрями модернізації професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, які дозволяють визначити, що українська мистецька освіта послідовно проходить шлях інтеграції в європейський освітній простір: вивчено зарубіжний досвід підвищення якості сучасної освіти музикантів-педагогів, впроваджено кредитно-модульну систему навчання, досліджено шляхи інноваційних змін у змісті музичної освіти в концепції компетентністного підходу, розглянуто оптимальні системи оцінювання навчальних досягнень студентів; вивчено можливості підвищення рівня конкурентноспроможності студентів на світовому ринку праці, через здобуття ними однієї чи декількох спеціалізацій. Зазначено, що потрібно зберегти кращі надбання української освіти у сфері музичного мистецтва.Освещены пути модернизации профессиональной подготовки будущих учителей музыкального искусства в контексте мировых тенденций образования. На основе анализа дана классификация исследований в сфере музыкального искусства. Определена необходимость соединения мирового образовательного опыта и национальных достижений в профессиональной подготовке будущих педагогов музыкального искусства. Изучены направления модернизации профессиональной подготовки будущих учителей музыкального искусства дало возможность определить, что украинское художественное образование последовательно проходит путь интеграции в европейское образовательное пространство: изучен зарубежный опыт повышения качества современного образования музыкантов-педагогов, внедрена кредитно-модульная система обучения, исследованы пути инновационных изменений в содержании музыкального образования в концепции компетентностного подхода, рассматрены оптимальные системы оценивания учебных достижений студентов, изучены возможности повышения уровня конкурентоспособности студентов на мировом рынке труда, посредством получения ими одной или нескольких специализаций. Отмечено, что нужно сохранить лучшие образцы украинского образования в сфере музыкального искусства.The main directions of modernization of the professional training of the future teachers on music art are explained in the context of the world tendencies of the education in this article. There is classification of the scientific explorations in the sphere of music art that is made on the base of analyze and it is determined such directions in sphere of music art: studying and introduction of the foreign experience.
  Повний текст PDF - 268.713 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Овчаренко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Овчаренко Н. А. Напрями модернізації професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. А. Овчаренко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 154-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Овчаренко Наталія Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського