Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Козак Л. В. 
Організація самостійної роботи у підготовці майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 81-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_11
Розглянуто особливості організації самостійної роботи у підготовці майбутніх викладачів дошкільної педагогіки та психології до інноваційної професійної діяльності. Розкрито сутність, мету, особливості організації, види та рівні самостійної роботи, форми контролю. Досліджено змістові блоки завдань для самостійної роботи з циклу професійно-педагогічних дисциплін, які орієнтують майбутніх викладачів на створення власної структури інноваційної професійної діяльності. Доведено, що успішне виконання завдань самостійної роботи майбутніми викладачами можливе за таких умов її організації: мотивація навчального завдання для самостійної роботи; чітка постановка пізнавальних завдань; визначення можливих джерел інформації; чітке визначення викладачем обсягу роботи, строків її виконання; визначення видів консультаційної допомоги; критерії оцінки самостійної роботи.Рассмотрено особенности организации самостоятельной работы в подготовке будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности. Раскрыты сущность, цель, особенности организации, виды, уровни самостоятельной работы, формы контроля. Представлены блоки заданий для самостоятельной работы из цикла профессионально-педагогических дисциплин, которые ориентируют будущих преподавателей на создание собственной структуры инновационной профессиональной деятельности. Доказано, что успешное выполнение заданий самостоятельной работы будущими преподавателями возможно при следующих условиях ее организации: мотивация учебной задачи для самостоятельной работы; четкая постановка познавательных задач, определение возможных источников информации; четкое определение преподавателем объема работы, сроков ее выполнения, определение видов консультационной помощи; критерии оценки самостоятельной работы.In the article the features of organization of independent work are examined in preparation of future teachers of preschool pedagogics and psychology to innovative professional activity; essence, aim, features of organization, kinds and levels of independent work, control form, is exposed; the semantic blocks of tasks are presented for independent work from the cycle of professionally-pedagogical disciplines, what orient future teachers on creation of own structure of innovative professional activity.
  Повний текст PDF - 296.893 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Козак Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Козак Л. В. Організація самостійної роботи у підготовці майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 81-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Козак Людмила Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського