Клочко О. О. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації профілактики адиктивної поведінки дітей та молоді: результати експерименту / О. О. Клочко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 69-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_10
Проаналізовано результати впровадження технології підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації профілактики адиктивної поведінки дітей і молоді. Перевірено вплив розробленої авторської технології на мотиваційно-ціннісну, інтелектуально-пізнавальну й операційно-діяльнісну готовність майбутніх соціальних педагогів до організації профілактики адиктивної поведінки дітей і молоді. Сформульовано важливі педагогічні вимоги, що підвищили ефективність авторської технології підготовки майбутніх соціальних педагогів. Доведено доцільність введення авторської технології до навчально-виховного процесу ВНЗ, що проводять підготовку фахівців за напрямом "Соціальна педагогіка" за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр".Проанализированы результаты внедрения технологии подготовки будущих социальных педагогов к организации профилактики аддиктивного поведения детей и молодежи. Проверено влияние разработанной технологии на мотивационно-ценностную, интеллектуально-познавательную и операционно-деятельностную готовность будущих социальных педагогов к организации профилактики аддиктивного поведения детей и молодежи. Сформулированы важные педагогические требования, которые улучшили эффективность авторской технологии подготовки будущих социальных педагогов. Доказана целесообразность введения авторской технологии в учебно-воспитательный процес ВУЗ, проводящих подготовку специалистов по направлению "Социальная педагогика" по образовательно-квалификационному уровню "бакалавр". The article analyzes the results of the introduction of technology training of future social workers to organize prevention of addictive behavior in children and youth. Summary of the author’s way of introduction of technology in the educational process of higher education institutions that conduct training in the field of "Social pedagogy" educational qualification of “bachelor”. Retrieved impact of the technology on the motivational and value, Intellectual- cognitive activity-and operational-readiness of future social workers to organize prevention of addictive behavior in children and youth. In a scientific article compares the empirical values of the three criteria of professional readiness of the future social workers to organize prevention of addictive behavior in children and youth. На основі аналізу вітчизняних і зарубіжних наукових джерел, законодавчої та нормативної бази досліджено стан підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки підлітків. Визначено критерії готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки підлітків, їхні показники і рівні. Обгрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки підлітків. Розроблено й експериментально перевірено технологію підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки підлітків, яка побудована з урахуванням системного, особистісно-діяльнісного, компетентнісного, міждисциплінарного методологічних підходів, реалізується поетапно (професійно-пропедевтичний, репродуктивно-пошуковий, творчий), включає цільовий, змістовий, процесуальний, результативний блоки, а результатом її впровадження є сформована готовність майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки підлітків. Розроблено і впроваджено в навчально-виховний процес ВНЗ навчально-методичне забезпечення, що сприяє формуванню готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки підлітків "групи ризику, їхньому особистісному професійному розвитку та саморозвитку.
  Повний текст PDF - 574.078 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клочко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клочко О. О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації профілактики адиктивної поведінки дітей та молоді: результати експерименту / О. О. Клочко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 69-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Клочко Олексій Олександрович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського