Наукова періодика України | Педагогічний процес: теорія і практика | ||
Козак Л. В. Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 76-88 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_3_10 Висвітлено критерії та показники готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності. Розкрито рівні прояву показників: репродуктивний, конструктивний, інноваційний. Визначено критерії та показники, які можуть використовуватися як регулятивна норма практики підготовки майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності. Встановлено, що критерієм ефективності підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки та психології до інноваційної професійної діяльності є інноваційний (високий) рівень сформованості мотивації до успіху в інноваційній професійній діяльності, компетенцій щодо її здійснення, розвитку творчих якостей та інноваційних здібностей особистості майбутнього викладача. Освещены критерии и показатели готовности будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности. Раскрыты уровни проявления показателей: репродуктивный, конструктивный, инновационный. Определены критерии и показатели, которые могут использоваться как регулятивная норма практики подготовки будущих преподавателей к инновационной профессиональной деятельности. Установлено, что критерием эффективности подготовки будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности является инновационный (высокий) уровень сформированности мотивации к успеху в инновационной профессиональной деятельности, компетенций относительно ее осуществления, развития творческих качеств и инновационных способностей личности будущего преподавателя.This article presents the criteria and indicators of readiness of the future teachers of pre!school pedagogy and psychology to an innovative professional activity identified three levels of manifestation of indicators: reproductive, constructive and innovative. Identified the author of the criteria and indicators may be used as a regulatory standard practice of preparing future teachers for innovative career. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Козак Л. В. Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 76-88 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_3_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |