Наукова періодика України Проблеми підготовки сучасного вчителя


Возна З. 
Екскурсійний метод у структурі предметно-методичних знань учителя історії / З. Возна // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 15. - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2017_15_4
  Повний текст PDF - 203.966 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Возна З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Возна З. Екскурсійний метод у структурі предметно-методичних знань учителя історії / З. Возна // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 15. - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2017_15_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Возна Зоя Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського