Наукова періодика України Проблеми підготовки сучасного вчителя


Авхутська С. 
Формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії: результати експериментальної роботи / С. Авхутська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(1). - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9%281%29__21
Досліджено проблеми формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Розроблено модель цього процесу, що містить цільовий, змістовий, організаційно-діяльнісний та контрольно-результативний блоки. Уточнено структурні компоненти, критерії та показники рівнів сформованості полікультурної компетентності майбутніх учителів історії. Виявлено особливості професійної підготовки майбутніх учителів історії в контексті полікультурності. Розкрито значення історії для формування полікультурності особистості.
  Повний текст PDF - 254.706 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Авхутська С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Авхутська С. Формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії: результати експериментальної роботи / С. Авхутська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(1). - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(1)__21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Авхутська Світлана Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського