Наукова періодика України | Проблеми підготовки сучасного вчителя | ||
Авхутська С. Формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії: результати експериментальної роботи / С. Авхутська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(1). - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9%281%29__21 Досліджено проблеми формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Розроблено модель цього процесу, що містить цільовий, змістовий, організаційно-діяльнісний та контрольно-результативний блоки. Уточнено структурні компоненти, критерії та показники рівнів сформованості полікультурної компетентності майбутніх учителів історії. Виявлено особливості професійної підготовки майбутніх учителів історії в контексті полікультурності. Розкрито значення історії для формування полікультурності особистості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Авхутська С. Формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії: результати експериментальної роботи / С. Авхутська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(1). - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(1)__21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |