Наукова періодика України | Проблеми підготовки сучасного вчителя | ||
Дубяга С. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку мислення учнів / С. Дубяга, Ю. Шевченко, Л. Кучина // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(1). - С. 131-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4%281%29__23 Проаналізовано стан проблеми формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до педагогічної імпровізації у педагогічній науці та практиці. Розроблено й обгрунтовано технологію поетапної підготовки студентів до даної імпровізації, яка містить мотиваційно-орієнтаційний, змістово-операційний й оцінювально-рефлексивний компоненти, формування яких спрямоване на розвиток у них стимулів до творчого застосування потенціалу педагогічної імпровізації. Розроблено дидактичну систему, головною складовою якої є модель готовності до неї у майбутніх учителів початкової школи. Експериментально перевірено її ефективність у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дубяга С. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку мислення учнів / С. Дубяга, Ю. Шевченко, Л. Кучина // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(1). - С. 131-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4(1)__23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |