Наукова періодика України Порівняльна професійна педагогіка


Браніцька Т. 
Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери у Німеччині та Австрії / Т. Браніцька // Порівняльна професійна педагогіка. - 2015. - № 5(1). - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2015_5%281%29__26
Зроблено теоретичний аналіз дослідження проблеми формування конфліктологічної компетентності та конфліктологічної культури педагогів: уточнено зміст концепту "конфліктологічна компетенція" та названо основні підходи до формування цієї компетентності. Названо структурні блоки конфліктологічної компетентності педагогів в акмеологічному вимірі: аксіологічний компонент; змістовий блок; операційний блок. Розглянуто проблеми, які виникають у розв’язанні конфліктних ситуацій під час взаємодії педагогів з учнями, їх батьками та колегами. Викладено авторське бачення вирішення цієї проблеми, зокрема у процес професійної підготовки майбутніх педагогів та психологів у ВНЗ необхідно включати такі дисципліни, як конфліктологія, соціальна психологія, педагогіка, вікова педагогіка. Виокремлено психолого-педагогічні умови розвитку конфліктологічної культури вчителя в процесі проходження підвищення кваліфікації кадрів.Сделан теоретический анализ исследования проблемы формирования конфликтологической компетентности и культуры педагогов: уточнено содержание концепта “конфликтологическая компетенция”, названы основные подходы к формированию этой компетентности. Определены структурные блоки конфликтологической компетентности педагогов в акмеологическом измерении: аксиологический, содержательный и операционный блоки. Рассмотрены проблемы, возникающие в решении конфликтных ситуаций при взаимодействии педагогов с учениками, их родителями и коллегами. Изложено авторское видение решения этой проблемы, в частности в процесс профессиональной подготовки будущих педагогов и психологов в ВУЗ необходимо включать такие дисциплины, как конфликтология, социальная психология, педагогика, возрастная педагогика. Выделены психолого-педагогические условия развития конфликтологической культуры учителя в процессе прохождения повышения квалификации.The specificity of socionomic professions is that they people or community of people refer as not only social environment, but also as the object and sublect of activity in which the conflict is inevitable. The article reveals the callenges and problems of conflictological training of future specialists of socionomic sphere in Russia.Досліджено досвід формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічного напряму й особливості викладання конфліктологічних дисциплін в університетах скандинавських країн, зокрема в Норвегії, які можна творчо використати у вітчизняній практиці професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій.
  Повний текст PDF - 291.187 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Браніцька Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Браніцька Т. Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери у Німеччині та Австрії / Т. Браніцька // Порівняльна професійна педагогіка. - 2015. - № 5(1). - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2015_5(1)__26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Браніцька Тетяна Ромуальдівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського