Наукова періодика України | Порівняльна професійна педагогіка | ||
Чернякова Ж. Ю. Професійно-педагогічна підготовка вчителя в контексті інтернаціоналізації освітнього простору Великої Британії: компетентнісний підхід / Ж. Ю. Чернякова // Порівняльна професійна педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 154-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2013_1_21 Аналіз професійно-педагогічної підготовки вчителів у Великій Британії довів, що трансформація освіти відбувається відповідно до вимог європейської політики інтернаціоналізації освітнього простору. На підставі порівняльного та контентного аналізу європейських і британських нормативних документів та регуляторних законів визначено основні підходи до вдосконалення професійної підготовки британського вчителя, готового до роботи в контексті інтернаціоналізації: компетентісний, модернізації змісту професійної підготовки, практико-орієнтований. Реалізація компетентнісного підходу передбачає розробку нових стандартів професійно-педагогічної підготовки британського вчителя на засадах європейських професійних компетентностей, що включають такі складові: європейська ідентичність, європейське знання, мультикультуралізм, європейський професіоналізм, європейська громадянськість, європейська академічна мобільність учителя. Модернізація змісту професійно-педагогічної підготовки британського вчителя здійснюється через збагачення міжнародним виміром базових професійних дисциплін і дисциплін соціально-гуманітарного циклу, введення спецкурсів міжнародного спрямування ("Європейський простір", "Питання педагогіки та Європейський простір в освіті"). Реалізація практико-орієнтованого підходу до вдосконалення професійно-педагогічної підготовки полягає у запровадженні стажувань викладачів у вищих педагогічних закладах Європи, організації педагогічної практики студентів у одному з вищих педагогічних закладів Європи або світу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чернякова Ж. Ю. Професійно-педагогічна підготовка вчителя в контексті інтернаціоналізації освітнього простору Великої Британії: компетентнісний підхід / Ж. Ю. Чернякова // Порівняльна професійна педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 154-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2013_1_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |