Наукова періодика України Проблеми і перспективи економіки та управління


Hryhorenko V. 
Evaluating the economic efficiency of an advertising campaign as an important part of a small business marketing program / V. Hryhorenko, A. Teletov // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2017. - № 4. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2017_4_16
Розглянуто методи оцінювання економічної ефективності рекламної кампанії підприємств малого і середнього бізнесу та визначено принципи їх застосування. Проаналізовано особливості застосування інструментів рекламної кампанії у розрізі планування маркетингового бюджету підприємства та його діяльності загалом. Запропоновано концептуальну модель управління ефективністю рекламних кампаній як складової частини маркетингового планування у розрізі функціонування економіки зростання.
  Повний текст PDF - 183.635 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Hryhorenko V.
  • Teletov A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Hryhorenko V. Evaluating the economic efficiency of an advertising campaign as an important part of a small business marketing program / V. Hryhorenko, A. Teletov // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2017. - № 4. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2017_4_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського