Наукова періодика України | Проблеми і перспективи економіки та управління | ||
Hryhorenko V. Evaluating the economic efficiency of an advertising campaign as an important part of a small business marketing program / V. Hryhorenko, A. Teletov // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2017. - № 4. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2017_4_16 Розглянуто методи оцінювання економічної ефективності рекламної кампанії підприємств малого і середнього бізнесу та визначено принципи їх застосування. Проаналізовано особливості застосування інструментів рекламної кампанії у розрізі планування маркетингового бюджету підприємства та його діяльності загалом. Запропоновано концептуальну модель управління ефективністю рекламних кампаній як складової частини маркетингового планування у розрізі функціонування економіки зростання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Hryhorenko V. Evaluating the economic efficiency of an advertising campaign as an important part of a small business marketing program / V. Hryhorenko, A. Teletov // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2017. - № 4. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2017_4_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |