Наукова періодика України | Проблеми і перспективи економіки та управління | ||
Ястремська Н. Менеджмент ціноутворення в комунікаційній політиці торговельної марки / Н. Ястремська // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 4. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2016_4_13 Розглянуто питання ціноутворення в комунікаційній політиці підприємства-товаровиробника з огляду на кінцевого споживача і посередницькі організації, через яких проходить товар на шляху від виробника до споживачів. Увагу приділено значенню ціни для комплексу ідентифікації торговельної марки товару. Визначено місце ціноутворення в комунікаційній політиці торговельної марки за допомогою алгоритму прийняття рішення про закупівлю товару потенційним споживачем. Проаналізовано методи ціноутворення, які розрізняються за складністю і достовірністю отриманих у результаті даних. Визначено роль ціноутворення для побудови і стимулювання збутової ланки. Запропоновано алгоритм встановлення ціни на торговельну марку товару. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ястремська Н. Менеджмент ціноутворення в комунікаційній політиці торговельної марки / Н. Ястремська // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 4. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2016_4_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |