Наукова періодика України Проблеми і перспективи економіки та управління


Жидок В. В. 
Методика оцінювання ефективності маркетингової діяльності / В. В. Жидок, Ю. М. Ткач // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_8
Проаналізовано ефективність системи управління маркетинговим процесом на підприємстві. Обгрунтовано актуальність проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльності (ЕМД). Визначено складові ефективності маркетингу як функції управління підприємством. Запропоновано застосування кількох різних методик оцінювання ЕМД, що надасть змогу найбільш повною мірою її оцінити, виявити помилки, загрози, потенційні можливості тощо. Зазначено, що оцінювати ЕМД треба з урахуванням стратегії розвитку підприємства. Встановити їх взаємозв'язок і силу впливу на мету можна за допомогою регресійного аналізу.
  Повний текст PDF - 206.054 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жидок В.
  • Ткач Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жидок В. В. Методика оцінювання ефективності маркетингової діяльності / В. В. Жидок, Ю. М. Ткач // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жидок Вікторія Василівна (економічні науки)
  • Жидок Вікторія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського