Наукова періодика України | Проблеми і перспективи економіки та управління | ||
Жидок В. В. Методика оцінювання ефективності маркетингової діяльності / В. В. Жидок, Ю. М. Ткач // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_8 Проаналізовано ефективність системи управління маркетинговим процесом на підприємстві. Обгрунтовано актуальність проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльності (ЕМД). Визначено складові ефективності маркетингу як функції управління підприємством. Запропоновано застосування кількох різних методик оцінювання ЕМД, що надасть змогу найбільш повною мірою її оцінити, виявити помилки, загрози, потенційні можливості тощо. Зазначено, що оцінювати ЕМД треба з урахуванням стратегії розвитку підприємства. Встановити їх взаємозв'язок і силу впливу на мету можна за допомогою регресійного аналізу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жидок В. В. Методика оцінювання ефективності маркетингової діяльності / В. В. Жидок, Ю. М. Ткач // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |