Наукова періодика України | Проблеми і перспективи економіки та управління | ||
Дубницкий В. И. Особенности экономико-математического моделирования выбора маркетинговых решений в условиях рынка / В. И. Дубницкий, В. В. Комирная // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_6 Наведено авторський підхід до вибору маркетингових рішень за допомогою економіко-математичного моделювання, враховуючи особливості роботи підприємства за умов ринку. Проаналізовано й узагальнено наявні математичні моделі та побудовано вдосконалені математичні моделі економічних інтересів виробників за умов конкурентного ринку з урахуванням вибору виробничої програми, що враховує обмеженість матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, конкурентний ризик, "вторгнення" на ринок інших виробників, ризик погашення дебіторської заборгованості споживачами, незабезпеченими фінансовими ресурсами, які є неплатоспроможними, рівень інфляції у теперішній час і перспективи її розвитку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дубницкий В. И. Особенности экономико-математического моделирования выбора маркетинговых решений в условиях рынка / В. И. Дубницкий, В. В. Комирная // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |