Наукова періодика України | Проблеми і перспективи економіки та управління | ||
Штирхун Х. І. Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в Україні / Х. І. Штирхун // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_23 Визначено стан законодавчої підтримки органічного виробництва в Україні. Проведено порівняльний аналіз основних показників ринку органічної продукції у Молдові, Туреччині, Україні та досвід державної підтримки ринку органічної продукції в цих країнах. Визначено канали збуту органічної продукції у різних країнах, в Україні та Чернігівській області. Сформульовано основні перешкоди, які стримують розвиток ринку органічної продукції в Україні. Розроблено маркетингові заходи для просування та збуту органічної продукції в Україні. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Штирхун Х. І. Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в Україні / Х. І. Штирхун // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |