Наукова періодика України | Проблеми і перспективи економіки та управління | ||
Кулієва Д. С. Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства / Д. С. Кулієва // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_2_24 Досліджено та узагальнено теоретичні аспекти маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві. Проаналізовано останні публікації та дослідження формування та напрямів використання маркетингового менеджменту на сучасному підприємстві. Визначено поняття маркетингу і менеджменту як окремих знань для більш глибокого розуміння поняття "маркетинговий менеджмент". Висвітлено роль і необхідність застосування маркетингового менеджменту для ефективної діяльності сучасного туристичного підприємства за ринкових умов та за умов глобалізації економіки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кулієва Д. С. Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства / Д. С. Кулієва // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_2_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |