Наукова періодика України Проблеми і перспективи економіки та управління


Кулієва Д. С. 
Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства / Д. С. Кулієва // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_2_24
Досліджено та узагальнено теоретичні аспекти маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві. Проаналізовано останні публікації та дослідження формування та напрямів використання маркетингового менеджменту на сучасному підприємстві. Визначено поняття маркетингу і менеджменту як окремих знань для більш глибокого розуміння поняття "маркетинговий менеджмент". Висвітлено роль і необхідність застосування маркетингового менеджменту для ефективної діяльності сучасного туристичного підприємства за ринкових умов та за умов глобалізації економіки.
  Повний текст PDF - 248.743 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кулієва Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кулієва Д. С. Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства / Д. С. Кулієва // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_2_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського