Наукова періодика України | Проблеми і перспективи економіки та управління | ||
Ільчук В. П. Роль реклами у формуванні винного бренда / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_2_10 Проаналізовано значення та роль реклами у формуванні винного бренда, її сприйняття свідомістю людини. Це надає змогу говорити про рекламу як про найбільш ефективний інструмент дії на споживачів у процесі формування винного бренда. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ільчук В. П. Роль реклами у формуванні винного бренда / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |