Наукова періодика України Проблеми і перспективи розвитку підприємництва


Приходько Д. О. 
Нова парадигма маркетингу / Д. О. Приходько // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2019. - № 1. - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2019_1_14
  Повний текст PDF - 782.873 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Приходько Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Приходько Д. О. Нова парадигма маркетингу / Д. О. Приходько // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2019. - № 1. - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2019_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Приходько Дар'я Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського