Наукова періодика України | Проблеми і перспективи розвитку підприємництва | ||
Рашман Б. Г. Економічна діагностика ефективності формування комплексної організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції / Б. Г. Рашман // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2017. - № 1. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2017_1_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рашман Б. Г. Економічна діагностика ефективності формування комплексної організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції / Б. Г. Рашман // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2017. - № 1. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2017_1_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |