Наукова періодика України | Проблеми і перспективи розвитку підприємництва | ||
Пазюк В. Л. Особливості формування винного бренда / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2015. - № 2. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2015_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пазюк В. Л. Особливості формування винного бренда / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2015. - № 2. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2015_2_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |