Наукова періодика України | Проблеми і перспективи розвитку підприємництва | ||
Болотная О. В. Экологический маркетинг: новый концептуальный подход и стратегический потенциал производителей / О. В. Болотная, Я. И. Сардак, Н. В. Пастухова // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2015. - № 2. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2015_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Болотная О. В. Экологический маркетинг: новый концептуальный подход и стратегический потенциал производителей / О. В. Болотная, Я. И. Сардак, Н. В. Пастухова // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2015. - № 2. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2015_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |