Наукова періодика України | Підприємництво та інновації | ||
Тульчинська С. О. Управління digital-маркетингом підприємства / С. О. Тульчинська, Є. І. Сегеда // Підприємництво та інновації. - 2015. - Вип. 1. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2015_1_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тульчинська С. О. Управління digital-маркетингом підприємства / С. О. Тульчинська, Є. І. Сегеда // Підприємництво та інновації. - 2015. - Вип. 1. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2015_1_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |