Наукова періодика України Підприємництво та інновації


Тульчинська С. О. 
Управління digital-маркетингом підприємства / С. О. Тульчинська, Є. І. Сегеда // Підприємництво та інновації. - 2015. - Вип. 1. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2015_1_22
  Повний текст PDF - 716.825 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тульчинська С.
  • Сегеда Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тульчинська С. О. Управління digital-маркетингом підприємства / С. О. Тульчинська, Є. І. Сегеда // Підприємництво та інновації. - 2015. - Вип. 1. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2015_1_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тульчинська Світлана Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського