Наукова періодика України Український журнал Перинатологія і Педіатрія


Шумна Т. Є. 
Сучасні підходи до викладання дисципліни "Педіатрія" студентам IV курсу медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії як засіб формування їх креативної особистості / Т. Є. Шумна // Перинатология и педиатрия. - 2014. - № 1. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/perynatology_2014_1_20
Мета роботи при викладанні дисципліни "Педіатрія" на кафедрі факультетської педіатрії полягає в розвитку креативної особистості студентів шляхом відмови від механічного перенесення знань і удосконалення індивідуальної практично-орієнтованої діяльності зі студентами, від засвоєння теоретичних знань до практичного застосування. Студентам IV курсу медичного факультету Запорізького державного медичного університету запропоновано добровільно пройти тестування для визначення рівня їх інтелектуального розвитку. Методику "Культурно-вільний тест на інтелект" (CFIT), яку запропонував Кеттел, використано як для індивідуального, так і для групового обстеження, причому опитувапьні форми наведені у вигляді малюнків і схем, тому результати тестування не залежали від впливу факторів навколишнього середовища, культури та освіти на студентів. Результати: розвиток креативної особистості студентів спрямований на подальший розвиток їх природних здібностей, покращання ефективності та результативності навчання, підвищення формування професійних вмінь та навичок. Висновки: вивчення дисципліни "Педіатрія" із залученням інноваційних педагогічних підходів формує у студентів ініціативність, стійкий інтерес до предмету та процесу пізнання, підвищує навчальну, науково-дослідницьку та практичну діяльність.
  Повний текст PDF - 91.263 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шумна Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шумна Т. Є. Сучасні підходи до викладання дисципліни "Педіатрія" студентам IV курсу медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії як засіб формування їх креативної особистості / Т. Є. Шумна // Перинатология и педиатрия. - 2014. - № 1. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/perynatology_2014_1_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шумна Таміла Євгенівна (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського