Наукова періодика України | Педагогічні науки | ||
Кравченко Л. Соціально зорієнтований маркетинг як чинник культурологічної переорієнтації національної системи освіти / Л. Кравченко // Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 1. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2011_1_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кравченко Л. Соціально зорієнтований маркетинг як чинник культурологічної переорієнтації національної системи освіти / Л. Кравченко // Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 1. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2011_1_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |