Наукова періодика України Педагогічний пошук


Смольська Л. М. 
Одухотворений прагматизм як напрямок соціального дизайну в полі уваги післядипломної освіти / Л. М. Смольська // Педагогічний пошук. - 2014. - № 2. - С. 25–28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2014_2_9
Досліджено поняття та феномен одухотвореного прагматизму як властивість активної особистості приймати життєві виклики, спираючись на вищу людську природу. Зазначено, що дизайнерський характер одухотвореного прагматизму полягає в його позитивному конструктиві - перетворенні на краще. Розглянуто певну структуровану поведінку як необхідну дизайнерську стратегію практичного покращання життя в його конкретних запитах. Проаналізовано результати вивчення рівня усвідомлення педагогами власного професіоналізму.Исследовано понятие и феномен одушевленного прагматизма как свойство активной личности принимать жизненные вызовы, опираясь на высшую человеческую природу. Отмечено, что дизайнерский характер одухотворенного прагматизма заключается в его положительном конструктивизме - преобразовании к лучшему. Рассмотрено определенное структурированное поведение как необходимую дизайнерскую стратегию практического улучшения жизни в ее конкретных запросах. Проанализированы результаты изучения уровня осознания педагогами собственного профессионализма.Explore the concept and phenomenon of animate pragmatism as a property of the person to take an active life challenges, based on the highest human nature. It is noted that the nature of inspired design pragmatism lies in its positive constructivism - the transformation for the better. Consider the definition of structured behavior as a necessary strategy for the practical designer to improve life in its specific requests. The results of the study of awareness of teachers own professionalism.
  Повний текст PDF - 92.768 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смольська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смольська Л. М. Одухотворений прагматизм як напрямок соціального дизайну в полі уваги післядипломної освіти / Л. М. Смольська // Педагогічний пошук. - 2014. - № 2. - С. 25–28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2014_2_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського