Наукова періодика України Педагогічний пошук


Васильчук Н. В. 
Освітній моніторинг як метод управління якістю науково-методичної роботи / Н. В. Васильчук // Педагогічний пошук. - 2014. - № 2. - С. 48–51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2014_2_14
Розглянуто якість освіти як один з індикаторів високої якості життя, інструмент соціальної та культурної злагоди й економічного зростання. Зауважено, що якісна освіта - це, перш за все, високопрофесійні педагогічні кадри, і методична робота в школі передбачає підвищення професійного рівня педагога за рахунок нарощування знань про нові методики, технології й прийоми. Зауважено, що шкільна методична служба стає корпоративною структурою, що об’єднує керівників, педагогів, психологів. Наведено різноманітні форми моніторингу для визначення професійного рівня вчителя, ефективності його діяльності. Констатовано, що головною метою науково-методичної роботи в навчальних закладах є підвищення ефективності й якості навчання та виховання учнів, підготовка їх до свідомого обрання професії й активної участі у громадському житті.Рассмотрено качество образования как один из индикаторов высокого качества жизни, инструмент социального и культурного согласия и экономического роста. Отмечено, что качественное образование - это, прежде всего, высокопрофессиональные педагогические кадры, и методическая работа в школе предусматривает повышение профессионального уровня педагога за счет наращивания знаний о новых методиках, технологиях и приемах. Отмечено, что школьная методическая служба становится корпоративной структурой, объединяющей руководителей, педагогов, психологов. Перечислены различные формы мониторинга для определения профессионального уровня учителя, эффективности его деятельности. Констатировано, что главной целью научно-методической работы в учебных заведениях является повышение эффективности и качества обучения и воспитания учащихся, подготовка их к сознательному выбору профессии и активнго участия в общественной жизни.We consider the quality of education as one of the indicators of quality of life, an instrument of social and cultural harmony and economic growth. It is noticed that quality education - is primarily a highly professional teaching staff and methodical work in the school provides professional development of teachers by increasing knowledge of new techniques, technologies and techniques. It was noted that the school methodical service becomes a corporate structure that unites leaders, teachers, psychologists. Lists the various forms of monitoring to determine the professional level of teachers, the effectiveness of its activities. Stated that the main purpose of scientific and methodical work in educational institutions is to improve the efficiency and quality of training and education of students, preparing them for the conscious choice of profession and aktivngo participation in public life.
  Повний текст PDF - 106.463 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Васильчук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Васильчук Н. В. Освітній моніторинг як метод управління якістю науково-методичної роботи / Н. В. Васильчук // Педагогічний пошук. - 2014. - № 2. - С. 48–51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2014_2_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського