Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Шовковий В. 
Формування в майбутніх філологів-германістів рефлексії як компонента компетентності в читанні / В. Шовковий, Т. Шовкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 3. - С. 117-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_3_13
  Повний текст PDF - 1.092 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шовковий В.
  • Шовкова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шовковий В. Формування в майбутніх філологів-германістів рефлексії як компонента компетентності в читанні / В. Шовковий, Т. Шовкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 3. - С. 117-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_3_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шовковий В'ячеслав Миколайович (педагогічні науки)
  • Шовкова Тетяна Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського