Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Зорочкіна Т. Теоретико-методичні засади змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи Великої Британії / Т. Зорочкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 9. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_9_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зорочкіна Т. Теоретико-методичні засади змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи Великої Британії / Т. Зорочкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 9. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_9_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |