Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Самойлова Ю. Концептуальні підходи до теорії та практики мережування шкіл у США: історичний контекст / Ю. Самойлова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 5. - С. 66-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_5_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Самойлова Ю. Концептуальні підходи до теорії та практики мережування шкіл у США: історичний контекст / Ю. Самойлова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 5. - С. 66-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_5_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |