Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Самойлова Ю. 
Концептуальні підходи до теорії та практики мережування шкіл у США: історичний контекст / Ю. Самойлова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 5. - С. 66-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_5_9
  Повний текст PDF - 1.043 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Самойлова Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Самойлова Ю. Концептуальні підходи до теорії та практики мережування шкіл у США: історичний контекст / Ю. Самойлова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 5. - С. 66-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_5_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Самойлова Юлія Ігорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського