Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Генкал С. 
Дидактична модель проблематизації змісту біологічної профільної освіти / С. Генкал // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 7. - С. 158-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_7_17
  Повний текст PDF - 1.101 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Генкал С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Генкал С. Дидактична модель проблематизації змісту біологічної профільної освіти / С. Генкал // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 7. - С. 158-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_7_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Генкал Світлана Едуардівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського