Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Волкова К. Сутність та критерії готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти / К. Волкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 3. - С. 156-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_3_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Волкова К. Сутність та критерії готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти / К. Волкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 3. - С. 156-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_3_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |