Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Шевців З. Експериментальна перевірка концептуальної моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу / З. Шевців // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 2. - С. 171-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_2_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевців З. Експериментальна перевірка концептуальної моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу / З. Шевців // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 2. - С. 171-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_2_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |