Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Золотарьова Т. 
Вплив детерміністичної наукової освітньої парадигми на співвідношення систем "особистість" і "дефект" молодших школярів із ДЦП / Т. Золотарьова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 9. - С. 247-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_9_24
  Повний текст PDF - 983.492 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Золотарьова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Золотарьова Т. Вплив детерміністичної наукової освітньої парадигми на співвідношення систем "особистість" і "дефект" молодших школярів із ДЦП / Т. Золотарьова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 9. - С. 247-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_9_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського