Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Аносов І. Філософсько-антропологічне вчення як основа теорії і практики управління процесом професійної підготовки педагога / І. Аносов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 423-429. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_58 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Аносов І. Філософсько-антропологічне вчення як основа теорії і практики управління процесом професійної підготовки педагога / І. Аносов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 423-429. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_58.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |