Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Проценко І. Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії / І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 325-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Проценко І. Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії / І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 325-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |