Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Проценко І. 
Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії / І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 325-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_46
  Повний текст PDF - 832.547 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Проценко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Проценко І. Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії / І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 325-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Проценко Ірина Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського