Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Дука М. 
Типологія невербальних засобів комунікації для формування лінгвосоціокультурної компетентності у процесі англомовного читання / М. Дука // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 243-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_35
  Повний текст PDF - 832.671 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дука М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дука М. Типологія невербальних засобів комунікації для формування лінгвосоціокультурної компетентності у процесі англомовного читання / М. Дука // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 243-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_35.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дука Марія Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського