Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Дерека Т. Г. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: концепція дослідження / Т. Г. Дерека // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 31-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_7 Досліджено акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання у педагогічній теорії та практичній діяльності ВНЗ України та за кордоном. Проаналізовано основні дефініції дослідження. Здійснено історико-педагогічний аналіз професійної підготовки фахівців фізичного виховання в акмеологічному вимірі. Обгрунтовано структуру акмеологічної компетентності фахівця та критерії її сформованості. Розроблено концепцію та модель неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання на засадах акмеології. Обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-методичні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців. Досліджено варіативні моделі неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання на засадах акмеології. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дерека Т. Г. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: концепція дослідження / Т. Г. Дерека // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 31-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |