Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Одарчук К. М. 
Розвиток пізнавальної активності старшокласників під час вивчення фізики як психологічна проблема / К. М. Одарчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 253-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_34
Проведено теоретико-методичне й експериментальне дослідження проблеми розвитку пізнавальної активності учнів старшої школи до вивчення фізики на рівні стандарту. Вивчення фізики на рівні стандарту та розвиток пізнавальної активності учнів у процесі вивчення доцільно здійснювати на основі запропонованої структурно-функціональної моделі, основними складовими якої є три блоки: методологічно-цільовий (методологічні підходи та принципи навчання, мета і завдання розвитку пізнавальної активності учнів), процесуально-змістовий (педагогічні умови, які сприяють розвитку пізнавальної активності учнів, педагогічний інструментарій, види навчально-пізнавальної активності учнів, у процесі здійснення яких передбачається розвивати пізнавальну активність учнів, а також програмні вимоги, до вивчення фізики на рівні стандарту) і результативно-оцінювальний (структура пізнавальної активності, критерії розвитку, рівні та моніторинг сформованості пізнавальної активності учнів). Для перевірки ефективності запропонованої методики проведено педагогічний експеримент. Результати експериментальної перевірки підтверджують ефективність методики вивчення фізики на рівні стандарту, в основу якої покладено структурно-функціональну модель розвитку пізнавальної активності учнів старшої школи.
  Повний текст PDF - 628.434 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Одарчук К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Одарчук К. М. Розвиток пізнавальної активності старшокласників під час вивчення фізики як психологічна проблема / К. М. Одарчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 253-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_34.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Одарчук Катерина Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського