Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Золотарьова Т. В. Вплив мікроструктури методичної системи опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів на їх увагу, сприймання й мислення під час корекційної роботи з математики / Т. В. Золотарьова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 6. - С. 97-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Золотарьова Т. В. Вплив мікроструктури методичної системи опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів на їх увагу, сприймання й мислення під час корекційної роботи з математики / Т. В. Золотарьова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 6. - С. 97-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |