Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Дєнічєва О. І. Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії / О. І. Дєнічєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 4. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_4_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дєнічєва О. І. Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії / О. І. Дєнічєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 4. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_4_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |