Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Процько Є. С. Основні поняття дослідження проблеми професійної підготовки вчителів англійської мови в Бельгії / Є. С. Процько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 3. - С. 128-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_3_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Процько Є. С. Основні поняття дослідження проблеми професійної підготовки вчителів англійської мови в Бельгії / Є. С. Процько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 3. - С. 128-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_3_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |