Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Шихненко К. І. Роль учителів-агентів змін у формуванні готовності школи до інновацій: з досвіду зарубіжних досліджень шкільних реформ / К. І. Шихненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 1. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_1_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шихненко К. І. Роль учителів-агентів змін у формуванні готовності школи до інновацій: з досвіду зарубіжних досліджень шкільних реформ / К. І. Шихненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 1. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_1_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |