Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Шихненко К. І. 
Роль учителів-агентів змін у формуванні готовності школи до інновацій: з досвіду зарубіжних досліджень шкільних реформ / К. І. Шихненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 1. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_1_8
  Повний текст PDF - 238.593 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шихненко К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шихненко К. І. Роль учителів-агентів змін у формуванні готовності школи до інновацій: з досвіду зарубіжних досліджень шкільних реформ / К. І. Шихненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 1. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_1_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шихненко Катерина Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського