Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Фомін К. В. 
Підготовка вчителя початкової школи до діалогічного навчання учнів як педагогічна проблема / К. В. Фомін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 9. - С. 291-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_9_38
  Повний текст PDF - 256.274 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фомін К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фомін К. В. Підготовка вчителя початкової школи до діалогічного навчання учнів як педагогічна проблема / К. В. Фомін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 9. - С. 291-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_9_38.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фомін Катерина Василівна (1982–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського