Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Плохута Т. М. 
Формування у студентів умінь самодіагностики результатів пізнавально-творчої діяльності / Т. М. Плохута // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 7. - С. 322-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_7_41
  Повний текст PDF - 254.202 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Плохута Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Плохута Т. М. Формування у студентів умінь самодіагностики результатів пізнавально-творчої діяльності / Т. М. Плохута // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 7. - С. 322-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_7_41.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Плохута Тетяна Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського