Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Осадченко Т. М. 
Підготовка майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи як педагогічна проблема / Т. М. Осадченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 7. - С. 309-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_7_39
Досліджено проблеми підготовки майбутнього вчителя до створення здоров'язбережувального середовища початкової школи. Визначено термінологічний апарат дослідження. Визначено структуру здоров'язбережувального середовища початкової школи, зміст і напрями діяльності вчителя з його створення. Виокремлено компоненти та критерії, показники та рівні сформованості здоров'язбережувальної компетентності визначеного напряму. Експериментально підтверджено ефективність розробленої моделі підготовки майбутнього вчителя до створення здоров'язбережувального середовища початкової школи та педагогічних умов її реалізації.
  Повний текст PDF - 259.998 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Осадченко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Осадченко Т. М. Підготовка майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи як педагогічна проблема / Т. М. Осадченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 7. - С. 309-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_7_39.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Осадченко Тетяна Михайлівна (1988–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського