Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Кириченко В. І. Теоретичні засади формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / В. І. Кириченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 7. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_7_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кириченко В. І. Теоретичні засади формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / В. І. Кириченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 7. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_7_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |