Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Кушнір І. М. Формування соціокультурної компетентності іноземних студентів-нефілологів засобами дистанційного навчання / І. М. Кушнір // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 6. - С. 372-379. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_6_45 Описано структуру проблемного практичного заняття з російської мови для іноземних студентів-нефілологів, яке пропонується як один із засобів реалізації технології формування їх соціокультурної компетентності.Досліджено актуальну проблему становлення міжкультурної мовної особистості студентів-іноземців. Обгрунтовано методику формування соціокультурної компетентності іноземних студентів засобами російської мови у ВНЗ України, розроблено методичну модель формування даного феномена. Доведено, що цілеспрямований процес формування соціокультурної компетентності іноземних студентів є ефективним, якщо навчання російської мови як іноземної в іншомовному соціокультурному середовищі здійснювати на основі лінгвокультурологічного, соціокультурного та компетентнісного підходів, роботу над формуванням усіх компонентів соціокультурної компетентності іноземних студентів проводити цілеспрямовано та комплексно з урахуванням принципів мовленнєвої спрямованості навчального процесу, індивідуалізації, функціональності, ситуативності, новизни, проблемності та моделювання, раціонально поєднувати традиційні й інноваційні (комунікативно-когнітивний, ігровий та проблемний) методи. Це зумовило вибір методичних одиниць - навчальних текстів і діалогічних єдностей. Реалізація зазначених методів та активне оперування обраними одиницями навчання передбачили використання засобів, адекватних поставленій меті та завданням, серед них: упровадження в процес навчання тематичних блоків практичних занять, використання комунікативних вправ, проблемних завдань і дидактичних ігор, спрямованих на здобуття власного комунікативного досвіду в українському соціокультурному середовищі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кушнір І. М. Формування соціокультурної компетентності іноземних студентів-нефілологів засобами дистанційного навчання / І. М. Кушнір // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 6. - С. 372-379. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_6_45.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |