Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Прядко Л. О. Формування інклюзивного простору як засобу готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби / Л. О. Прядко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 4. - С. 444-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_4_55 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прядко Л. О. Формування інклюзивного простору як засобу готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби / Л. О. Прядко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 4. - С. 444-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_4_55.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |