Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Циплюк А. М. 
Генеза вихідних понять здоров’язбережувального навчання дітей дошкільного віку / А. М. Циплюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 417-425. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_1_52
  Повний текст PDF - 255.194 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Циплюк А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Циплюк А. М. Генеза вихідних понять здоров’язбережувального навчання дітей дошкільного віку / А. М. Циплюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 417-425. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_1_52.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського