Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Циплюк А. М. Генеза вихідних понять здоров’язбережувального навчання дітей дошкільного віку / А. М. Циплюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 417-425. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_1_52 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Циплюк А. М. Генеза вихідних понять здоров’язбережувального навчання дітей дошкільного віку / А. М. Циплюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 417-425. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_1_52. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |