Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Білюнас А. 
Критерії, показники та рівні сформованості математичної культури учнів старшої школи / А. Білюнас // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_8
Зосереджено увагу на формуванні математичної культури учнів старшої школи. В ході дослідження виявлено головний критерій сформованості математичної культури старшокласників, зміст якого полягає в просуванні від низького рівня до високого. Обрано показники рівня сформованості математичної культури (обсяг і якість математичних знань і умінь, обсяг і якість вмінь математичної самоосвіти, володіння мовною математичною культурою). У процесі формування математичної культури учнів старшої школи виділено наступні рівні: початковий (недостатній) – репродуктивний, середній (нейтральний) або евристичний, достатній та високий – це рівень продуктивно-творчої діяльності. Перехід на новий рівень означає якісний стрибок в оволодінні знаннями, вміннями та навичками математичної культури. Ці рівні наведено в критеріально-рівневій таблиці сформованості математичної культури в залежності від сформованості її компонентів.Сосредоточено внимание на формировании математической культуры учащихся старших классов. В ходе исследования выявлен главный критерий сформированности математической культуры старшеклассников, смысл которого заключается в продвижении от низкого уровня к высокому. Избраны показатели уровня сформированности математической культуры (объем и качество математических знаний и умений, объем и качество умений математической самообразования, владения языковой математической культурой). В процессе формирования математической культуры учащихся старших классов выделены следующие уровни: начальный (недостаточный) – репродуктивный, средний (нейтральный) или эвристический, достаточный и высокий – это уровень продуктивно-творческой деятельности. Переход на новый уровень означает качественный скачок в овладении знаниями, умениями и навыками математической культуры. Эти уровни приведены в критериально-уровневой таблице сформированности математической культуры в зависимости от сформированности ее компонентов.The attention in the article has been concentrated on the maturity of mathematical culture of senior pupils. In the course of the research the main criterion of maturity of mathematical culture of senior pupils has been determined, its sense is in advancement from the low level to the high one; indicators of the level of maturity of mathematical culture have been chosen (the amount and quality of mathematical knowledge and skills, the amount and quality of skills of of mathematical selfeducation, mastering of language of mathematical culture). In the course of forming of mathematical culture of senior pupils we singled out the following levels: initial (insufficiant) – reproductive, medium (neutral) or heuristic, sufficient and high – it is the level of productive-creative activity.
  Повний текст PDF - 283.68 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Білюнас А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Білюнас А. Критерії, показники та рівні сформованості математичної культури учнів старшої школи / А. Білюнас // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського