Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Берека В. 
Забезпечення якості освітньої підготовки майбутніх менеджерів освіти / В. Берека // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_6
Окреслено теоретико-методичні підходи до розгляду проблеми оцінки якості підготовки майбутніх менеджерів освіти, окреслено її складові (визначення концептуальних основ, розробка моделі стандартизації, моделювання якості професійної освіти, визначення концептуальних і методологічних основ проектування системи якості). Досліджено впровадження кредитно-модульної системи навчально-виховного процесу, визначено основні закономірності та сформульовано вимоги до вмінь магістрів. Вивчення наукової літератури та результати проведеного анкетування надали змогу визначити складові забезпечення якості магістерської підготовки майбутніх менеджерів освіти: сучасність і актуальність запроваджених програм навчання, відповідно до Державного галузевого стандарту підготовки управлінців; використання сучасних технологій і методик організації навчального процесу; якісне науково-методичне і матеріально-технічне забезпечення; високий науково-педагогічний рівень викладачів; наявність ефективної системи контролю підготовки; відповідність системи підготовки майбутніх менеджерів освіти вимогам світового освітнього простору; надання магістрам більшої можливості щодо вибору форм навчання та академічної звітності; орієнтація програм підготовки майбутніх менеджерів освіти на їхню особистість і професійний розвиток.Очерчены теоретико-методические подходы к рассмотрению проблемы оценки качества подготовки будущих менеджеров образования, определены ее составные (определение концептуальных оснований, разработка моделей стандартизации, моделирование качества профессионального образования, определение концептуальных и методологических оснований проектирования системы качеств). Исследовано внедрение кредитно-модульной системы учебно-воспитательного процесса, определены основные закономерности и сформулированы требования к умениям магистров. Изучение научной литературы, результаты проведенного анкетирования позволили определить составные обеспечения качества магистерской подготовки будущих менеджеров образования: современность и актуальность предложенных программ обучения соответственно Государственному отраслевому стандарту подготовки управленцев, использование современных технологий и методик организации учебного процесса, качество научно-методического и материально-технического обеспечения, высокий научно-педагогический уровень преподавателей, наличие эффективной системы контроля подготовки, соответствие системы подготовки будущих менеджеров образования требованиям мирового образовательного пространства, предоставление магистрам больших возможностей по выбору форм обучения и академической отчетности, ориентация программ подготовки будущих менеджеров образования на персональное и профессиональное развитие. The article deals with the theoretical and methodological approaches to the consideration of assessment problem of training quality of future managers of education. The main components of specified process such as the determination of conceptual principles, the development of standardization model, the modeling of professional education quality, and the definition of the conceptual and methodological principles of quality system projecting have been described. The study of the introduction of credit-modular system of educational process, the basic regularities and requirements to the skills of holders of masters’ degree has been carried out by the author.
  Повний текст PDF - 232.288 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Берека В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Берека В. Забезпечення якості освітньої підготовки майбутніх менеджерів освіти / В. Берека // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Берека Віктор Євгенович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського